Vitamine Creativiteit

Nieuwe Dimensies organiseert alweer een boeiend seminar, nu over de ”’spiritualiteit en creativiteit”’ die ten grondslag ligt aan de successen van Apple, Google, Starbucks, TomTom, IKEA, Yahoo, Linux. Ja, de hele onstuimige ontwikkeling van het Internet en het Web is één grote stortvloed van co-creativiteit. Slechts 2% aan creativiteit is de noodzakelijke voorwaarde voor innovatiekracht. De rest is logica en patronen.

Hans Peter Roel, Jeff Gaspersz, Manu de Bruyn en Kees van Zijtveld dagen je op 10 juni uit om een doorbraak in creatief denken te realiseren. Meer informatie vinden en inschrijven kan via http://www.nieuwedimensies.nl/EML/SpiritualiteitEnCreativiteit.html

De meeste slimme mensen werken natuurlijk niet voor jouw organisatie, ook al wens je dat jezelf wel toe. Hoe prachtig is het als je juist de gebundelde creativiteit van anderen in kunt zetten. ”’Co-creatie”’ en ”’open source”’ zijn daarbij de succespraktijken en vormen twee van de sleutels van de [[Doorbraakversneller]]. Doorbreken en [[hiepergroei]] kun je leren.

”’Leer [[Doorbreken in 7 stappen]]”’

Auteur: Martien van Steenbergen

Wise Fool

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *